Αναγνώστες

TRANSLATE

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Ο χρήστης jimmokatastasi karditsiotis σας έστειλε ένα βίντεο: "Μη μου ξαναφύγεις πιά..°♡°.. Σωτηρία Μπέλλου by Deppy"

Ο χρήστης jimmokatastasi karditsiotis έχει μοιραστεί ένα βίντεο στο YouTube με εσάς
ΓΕΙΑ ΜΑΣ !!!
Μη μου ξαναφύγεις πιά..°♡°.. Σωτηρία Μπέλλου by Deppy
από Deppy730
ΜΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑΦΥΓΕΙΣ ΠΙΑ°♡° by Deppy
Μουσική - Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ερμηνεία: Σωτηρία Μπέλλου

Το 'ξερα μια μέρα πως θα 'ρθεις
και τις τρέλες σου θα βαρεθείς

Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου
Μείνε μες στην αγκαλιά μου

Ήταν άδικος ο χωρισμός
και ανυπολόγιστα σκληρός

Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου
Μείνε μες στην αγκαλιά μου

Βρέθηκα στη στράτα της ζωής
δίχως μάνα, δίχως συγγενείς

Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου
Μείνε μες στην αγκαλιά μου
©2016 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Δεν υπάρχουν σχόλια:

lovely CHAOS

lovely CHAOS